سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی جاری شدن سیل در شیراز انجام شد؛

اسکان ۱۵۰ خانوار در پایگاه شهید دوران

امداد رسانی به سیل زدگان شیراز و مسافران گرفتار در سیل در پایگاه شهید دوران انجام شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در پی بارش شدیدی باران و جاری شدن سیل در شهر شیراز، امدادرسانی به سیل زدگان از در پایگاه هوایی شهید دوران ارتش شیراز آغاز شد و ۱۵۰ خانوار اسکان داده شدند.

وی افزود: علاوه بر این، چندین تخته پتو در میان مسافران نوروزی و مردم گرفتار در سیل توزیع و همچنین باصبحانه گرم از مردم مستقر در مساجد و حسینیه‌های این پایگاه هوایی پذیرایی صورت گرفت و به سرعت تمهیدات لازم برای ادامه استقرار مردم اندیشیده شده است.

امیر لشکری با بیان اینکه بیمارستان پایگاه هوایی شهید دوران شیراز نیز از روز گذشته با کلیه امکانات پزشکی در حال آماده باش و خدمت رسانی است، ادامه داد: مهمانسراها، مساجد و سالن‌های ورزشی این پایگاه برای اسکان مردم تجهیز و آماده بود.

وی اظهار داشت: پایگاه هوایی شهید دوران با تمامی کارکنان پایور و وظیفه جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان توجیه شده و در آمادگی کامل بسر می‌برند. همچنین تمامی امکانات سخت‌افزاری و یکان های پروازی این نیرو نیز در صورت لزوم، آماده خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان خواهد بود.
انتهای پیام/م

امدادرسانی ارتش به سیل زدگان شیراز و مسافران

برچسب ها: ارتش ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.