سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش‌سوزی، دلیل قطع برق سراسری ونزوئلا در روز گذشته

خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات ونزوئلا اعلام کرد افراد خرابکار با وارد آوردن خسارت به تجهیزات هوشمند سد «ال گوری» آشکارا تلاش کرده اند تا تولید و انتقال برق را بطور کامل مختل کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آتش‌سوزی در بزرگترین نیروگاه تولید برق ونزوئلا دلیل قطع برق سراسری روز گذشته این کشور بود.

خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات و معاون مطبوعاتی رئیس‌جمهور ونزوئلا مجموعه‌ای از عکس‌های مربوط به حمله احتمالی تروریستی منجر به آتش‌سوزی در نیروگاه برق - آبی ال گوری واقع در ایالت بولیوار را منتشر کرد.

خورخه رودریگز از طریق حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد که افراد خرابکار با وارد آوردن بار الکتریکی ۷۶۵ کیلو واتی به تجهیزات هوشمند سد «ال گوری» آشکارا تلاش کرده اند تا فرآیند تولید و انتقال برق در بزرگترین نیروگاه تولید انرژی الکتریکی ونزوئلا را بطور کامل مختل کنند.

رودریگز تأکید کرده است که راستگرایان برای رسیدن به اهداف شوم خود هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی نمی‌شناسند.

وی یادآور شد که پس از بروز حمله در ساعت ۹:۴۵ شامگاه روز گذشته با تلاش پیگیرانه و فداکاری نیرو‌های آتش نشانی حریق در ساعت ۸:۴۵ صبح امروز (به وقت محلی) بطور کامل اطفا شده است.

مقام ونزوئلایی تصریح کرد که نیکلاس مادورو به کرات در خصوص احتمال بروز حملات خرابکارانه آمریکایی‌ها و متحدان داخلی به تأسیسات برق ونزوئلا هشدار داده بود.

رودریگز اضافه ساخت که شبکه برق سراسری کشور به همت مردم و رئیس‌جمهور ونزوئلا به زودی ترمیم خواهد شد. برق کاراکاس و اکثر شهر‌های ونزوئلا پس از ۲۲ ساعت خاموشی به حالت عادی برگشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.