سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده مرزبانی ناجا در مشهد:

دشمنان به دنبال ایجاد تنش و تفرقه در روابط ما هستند

فرمانده مرزبانی ناجا گفت:اجازه ندهیم مزدورانی با افکار استکباری در مرز‌های مشترک ایران و پاکستان ناامنی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا روز سه شنبه در مشهد در دیدار با خانواده پدرام موسوی، سرباز مشهدی ربوده شده در مرز میرجاوه که به تازگی به کشور بازگشته است گفت: با کشور پاکستان اشتراکات زیادی داریم، چون هردو کشوری اسلامی هستیم و فرهنگ، دین و مرز‌های مشترکی داریم که خوشایند استکبار نیست.

وی با اشاره به این که دشمنان به دنبال ایجاد تنش و تفرقه بین این دو کشور هستند ادامه داد: هوشمندی دولتمردان و ملت‌های دو کشور اجازه نخواهد داد مزدورانی که این نوع فتنه‌ها را سبب می‌شوند مجال فعالیت پیدا کنند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امیدوارم با هماهنگی جدیدی که با دولت‌های همسایه به ویژه با دولت پاکستان آغاز شده است دیگر شاهد نا امنی در مرز‌های مشترک با این کشور نباشیم و بتوانیم به صورت مشترک مرز‌ها را مدیریت کنیم.

سردار رضایی افزود: که دو نفر دیگر از مرزبانان میرجاوه که هنوز گروگان تروریست‌ها هستند با پیگیری‌های انجام شده به زودی به کشور بازگردند.

۴ نفر از مرزبانان کشور به نام‌های محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی و عبدالکریم شریفی که به دست گروهک تروریستی و خودخوانده جیش العدل در مرز میرجاوه ربوده شده بودند در پی تلاش‌های دیپلماتیک کشورمان روز دوم فروردین ماه امسال به کشور بازگردانده شدند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

نباید به مزدوران اجازه داد در مرز‌ها نا امنی کنند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، فتنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.