سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام فلسطینی خواستار مداخله سازمان‌های بین‌المللی برای توقف کشتار اسرا شد

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی با ارسال پیام‌هایی برای کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و نهاد‌های حقوقی و قانونی، مداخله فوری به منظور متوقف کردن کشتار اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر را خواستار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی با تاکید بر این که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت‌های جنگی علیه اسرا می‌شود، از نهاد‌های بین المللی خواست هر چه سریع‌تر در این زمینه مداخله کنند.

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی با ارسال پیام‌های فوری برای کمیته بین المللی صلیب سرخ و نهاد‌های حقوقی و قانونی، مداخله فوری به منظور متوقف کردن کشتار اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر را خواستار شد.

قدری ابوبکر، رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفت: تحولاتی که پشت میله‌های زندان‌های اسرائیل روی می‌دهد، به منزله جنایت‌ جنگی و نقض گسترده قوانین بین المللی و انسانی است.

وی افزود: «از همه نهاد‌های حقوقی، صلیب سرخ، حقوق بشر، سازمان ملل و همه سازمان‌های ذیربط در زمینه حقوق اسرا خواستیم در این قضیه مداخله کنند. ملت فلسطین هم باید با برگزاری تظاهرات واکنش نشان دهد.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.