سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید بیش از ۱۴۷ هزار مهمان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری دزفول

مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان دزفول از بازدید بیش از ۱۴۷ هزار گردشگر و مهمان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله آریایی نیا، مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان دزفول گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۴۷ هزار و ۲۰۰ نفر گردشگر و مهمان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تفریحی-توریستی، تاریخی و فرهنگی بازدید بعمل آوردند. وی در تفکیک

تعداد بازدید کنندگان از جاذبه‌های گردشگری بیان داشت: تعداد ۱۴ هزار و ۳۰۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، ۲۳ هزار و ۶۰۰ نفر از جاذبه‌های طبیعی، ۳۵ هزار و ۷۰۰ نفر از جاذبه‌های دست ساز و ۷۳ هزار و ۶۰۰ نفر از جاذبه‌های تفریحی و توریستی دیدن کردند.

آریایی نیا تصریح کرد: همچنین ۳۳ هزار و ۳۶۰ نفر در هتل، هتل‌های سنتی، باغ ویلا، آپارتمان، مهمانپذیر، پارک‌ها و کمپ‌های شهرستان دزفول اقامت داشته اند.

این مقام مسئول در خصوص وضعیت ابنیه‌های تاریخی شهرستان دزفول با توجه به حجم بارش‌ها و افزایش دبی آب رودخانه دز، اظهار داشت: در حال حاضر به جز یک مورد اضطراری در خصوص تخریب بخشی از یک خانه تاریخی که یگان حفاظت میراث فرهنگی برای بررسی و ارائه گزارش گسیل داشته شده است، با مشکل خاصی روبرو نیستیم.

مدیر اداره میراث فرهنگی دزفول بیان کرد: به گردشگران نوروزی هشدار‌های لازم در خصوص اجتناب از اسکان در حاشیه و حریم رودخانه‌ها داده شده است؛ همچنین مسافران نوروزی به دلیل حجم بارش‌ها در مکان‌های سرپوشیده مانند حسینیه ثارالله، مساجد و مدارس اسکان داده شدند.

حجت اله آریایی نیا افزود: به دلیل حجم بارش‌ها و طغیان رودخانه و خطر سیل از حرکت تور‌های یک روزه گردشگری و طبیعت گردی جلوگیری شده است.

انتهای پیام/گ

جاذبه‌های دیدنی دزفول، میزبان گردشگران و مهمانان نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.