سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: تحصیلات عالیه دختران والیبالیست ما ثمره انقلاب است

مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: تمام والیبالیست‌های بانوان تیم ملی تحصیلات عالیه دارند و این از برکات انقلاب است.

فریبا صادقی مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تمام ملی پوشان والیبال بانوان کشورمان تحصیلات عالیه دارند و در حال حاضرآن ها دانشجو یا فارغ التحصیل رشته های مختلف دانشگاهی هستند.

شروع استعدادیابی ها از سنین پایه

صادقی افزود: نوجوانان زیادی داریم که در سنین پایه مشغول به فعالیت ورزشی هستند و استعدادیابی‌های فدراسیون والیبال نیز در همین سنین ۹ تا ۱۶ سال طی ۲ سال گذشته تا به الان انجام شده است.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال جاری موضوع استعدادیابی بیشتر پیگیری شود و اهدافی که فدراسیون والیبال برای دختران نوجوان و آینده ساز میهن ترسیم کرده به طور جدی عملی شود. نوجوانان امروز نسل پایه گذار والیبال بانوان فردا هستند و باید زیر نظر یک مربی با دانش پرورش پیدا کنند،طبق گفته های مسئولان فدراسیون قرار است برای دخترانی که در مسابقات کشوری سال گذشته انتخاب شده اند یک مربی خارجی به کار گرفته شود.

صعود در رتبه بندی آسیا در سال ۹۷

مربی تیم ملی ادامه داد: تیم‌های ملی والیبال بانوان ایران در سال ۹۷ در هر سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رتبه بندی کشور‌های آسیایی پیشرفت کرده اندکه این مسئله نویدبخش آینده والیبال بانوان ایران است.                        

 بیشترین تمرکز تیم ملی، روی جوان گرایی است

صادقی افزود: بیشترین تمرکز مربیان تیم ملی والیبال بانوان روی مسئله جوان گرایی و فرصت دادن به دختران جوان و بلند قامت والیبال ایران است. والیبالیست های دختر لژیونر ما نیز پس از حضور در یک لیگ خارجی معتبر تجربی های جدید را در کنار بازیکنان مطرح خارجی به دست آورده اند که به تیم بانوان ایران کمک شایانی می کند.


بیشنر بخوانید:

خوش‌خبر: هیچ مبلغی از سوی هدایتی به حساب فدراسیون واریز نشده است

کولاکوویچ: اولویت اول ما المپیک است

ورزشکارانی که پای آرمان‌های خود و انقلاب ایستادند


انتهای پیام/

اظهارات صادقی در خصوص  تیم ملی والیبال بانوان ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.