سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های رفت و آمد در مسیر طرقبه و شاندیز اعمال شد

محدودیت‌هایی برای تردد خودرو‌ها در مسیر ییلاقات طرقبه و شاندیز از صبح امروز اعمال شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: محدودیت‌هایی برای خودرو‌ها در مسیر‌های رفت و آمد به ییلاقات طرقبه و شاندیز از صبح امروز ششم فروردین اعمال شده است.
 
وی تصریح کرد: این اقدام با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیرها، برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه صورت گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: بر این اساس از ورود خودرو‌ها به مسیر طرقبه شاندیز به سمت مناطق ییلاقی منطقه جلوگیری می‌شود.

سلیمی افزود: شهروندان مشهدی و زائران و مسافران از رفت و آمد غیرضروری در مسیر‌های ییلاقی و کوهپایه‌ای تا حدممکن خودداری کرده و سفر خود را به تعویق اندازند.

شاندیز در فاصله ١۵ کیلومتری شمال غربی و طرقبه در فاصله ۱۸ کیلومتری غرب مشهد قرار دارند. نوروز پارسال افزون بر سه میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر و گردشگر به این شهر‌های ییلاقی و گردشگری رفتند.

طبق اعلام مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش‌های رگباری باران طی امروز و فردا هفتم فروردین در این استان تداوم دارد. شدت بارش در مناطق شمال و شمال غرب خراسان رضوی طی ساعات آتی افزایش می‌یابد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اعمال محدودیت های رفت و آمد در طرقبه و شاندیز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.