سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بحران خراسان رضوی:

بارندگی ۱۵ شهرستان خراسان رضوی را دربرگفته است/دو محور روستایی مسدود است

مدیرکل بحران خراسان رضوی گفت: ۱۵ شهرستان خراسان رضوی تحت تاثیر بارش‌های اخیر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت علی شایان فر مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی صبح روز سه شنبه گفت: با تداوم بارش از دیشب تاکنون ۱۵ شهرستان استان به ویژه در مناطق غربی خراسان رضوی بارندگی داشته اند که بردسکن با ۱۷ و سبزوار با ۱۲ میلیمتر بیشترین میزان نزول رحمت الهی را تجربه کرده اند.

وی تصریح کرد: تنها دو محور روستایی رباط سنگ به کدکن و انداده به جغتای به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده اند که مسیر‌های جایگزین برای تردد اهالی فراهم شده است.

مدیرکل بحران خراسان رضوی گفت: ۲۰۰ دستگاه مکنده در سطح مشهد مستقر شده است که در صورت لزوم برای رفع آب گرفتگی‌های مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
 
شایان فر افزود: رانندگان عزیزی که قصد تردد در محور‌های استان را دارند به لغزندگی سطح جاده‌ها و میزان بارندگی‌ها توجه نمایند و در عبور از جاده‌های که آب از روی آن‌ها در حال عبور است احتیاط نموده و صبر و تحمل پیشه کنند تا از هر گونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی هم اینک در حال آماده باش است و در این چارچوب همه فرمانداران، شهرداران، مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف سطح استان و در راس آن‌ها استاندار محترم در حال خدمت رسانی به مردم می‌باشند و همه مسئولان در آماده باش کامل هستند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران در روز‌های ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می‌گیرد. با توجه به رگباری بودن بارش‌ها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستان‌های درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

هشدار وقوع سیل در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.