سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبرداد:

حضور ۴۰۰۰ جهادگر در مناطق سیل زده/ اعلام آمادگی ۲۰۰۰ گروه جهادی دیگر جهت اعزام به استان‌های شمالی

سرهنگ زهرایی گفت: در راستای امدادرسانی به آسیب دیدگان مناطق سیل زده، ۲۰۰ گروه جهادی بومی در حال خدمت رسانی هستند.

سرهنگ پاسدار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ گروه جهادی بومی بسیج سازندگی به استعداد ۴۰۰۰ جهادگر در بحران سیل این سه استان مشغول خدمت رسانی هستند.
زهرایی افزود: تاکنون بیش از ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین از قبیل کمپرسی، لودر، بیل مکانیکی و گریدر در منطقه فعال شده اند و امیدواریم با بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، نقشی اندک در راه امدادرسانی به سیل زدگان گلستان و مازندران و خراسان شمالی و کمک به رفع آلام آنان داشته باشیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: تابحال بالغ بر۷کامیون حاوی پتو، کنسرو، آب معدنی و خشکبار از سایر استان‌ها جمع آوری و ارسال شده است.

زهرایی با اشاره به آمادگی ۲۰۰۰ گروه جهادی برای خدمت رسانی افزود: سازمان بسیج سازندگی در کنار سایر رده‌های سازمان بسیج مستضعفین خدمت گسترده و بی وقفه را  تا حل کامل مشکلات ضروری در مناطق زلزله زده، وظیفه و رسالت خود می‌داند و در صورت اعلام نیاز مسئولان محلی ۲۰۰۰ گروه جهادی آمادگی کامل دارند تا در سه استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی خدمت رسانی کنند.

وی بیان کرد: نیازهای مردم در مناطق سیل زده شناسایی شده و در اولین فرصت نسبت به رفع کامل این نیازمندی‌ها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.