سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۸ هزار مسافر در مدارس سیستان وبلوچستان اسکان یافتند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ هزار و ۱۷۲ مسافر در قالب هفت هزار و ۸۲۶ خانوار از اواخر اسفندماه تاکنون در مدارس، خانه‌های معلم و اردوگاه‌های تفریحی استان اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباسعلی  ارجمندی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: امسال هزار و ۱۴۳ کلاس درس در قالب ۱۲۲ مدرسه، هشت خانه معلم و سه اردوگاه تفریحی - فرهنگی آموزش و پرورش برای پذیرایی مسافران نوروزی سیستان و بلوچستان آماده شده است.

وی افزود: همچنین با توجه به افزایش شمار مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۳۰ کلاس درس بین راهی در شهرستان‌های نصرت آباد، دلگان، بمپور و بزمان پیش بینی شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار دارای بیشترین پذیرش مسافران نوروزی در مدارس این استان هستند.

وی افزایش سهمیه سوخت مدارس سیستان و بلوچستان در ایام نوروز را خواستار شد.

ارجمندی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز ۹۷ گفت: ۱۸ هزار و ۸۴۸ خانوار در قالب ۲۳۷ هزار و ۴۸۶ نفر روز سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ع

بیش از ۲۸ هزار مسافر در مدارس سیستان وبلوچستان اسکان یافتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.