سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور نیرو‌های سپاه ۵ استان در مازندران

سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیلزده استان حاضر شدند.

سرهنگ شریعتی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اعزام نیرو‌های سپاه به مناطق سیلزده برای کمک رسانی، نیرو‌های سپاه استان‌های سمنان، تهران، اردبیل، زنجان و گیلان به عنوان معین مازندران برای امداد رسانی در مناطق سیلزده مازندران حاضر شدند.

وی افزود: نیرو‌های یگان مهندسی ۴۷ نیروی زمینی سپاه نیز برای بازسازی ابینه ها، پل‌ها و راه‌های تخریب شده اکنون در مازندران حضور دارند.

سرهنگ شریعتی گفت: این گروه اکنون با همراهی معاونت عمرانی استانداری در حال بازدید از مناطق کوهستانی و روستا‌های سیلزده مازندران هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ۱۸۰ گروه جهادی مازندران برای کمک به مردم به مناطق سیلزده اعزام شدند، افزود: این گروه‌های جهادی از همان ساعات اولیه بروز سیل با حضور در مناطق سیلزده تلاش کردند حجم سیلاب را از مناطق خارج کنند.

وی گفت: بخش زیادی از گل و لای از مناطق سیلزده خارج شده و توزیع اقلام معیشتی و زیستی همزمان توسط گروه‌های جهادی استان در حال انجام است.

سرهنگ شریعتی ابراز امیدواری کرد با توجه به حضور نیرو‌های سپاه و بسیج کمک رسانی و خدمات به سیلزدگان مازندران با شتاب بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ک


شتاب در خدمات رسانی سپاه در مناطق سیلزده مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.