سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان ۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس ایلام

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از اسکان حدود ۲۳ هزار مسافر در قالب نفر روز در مدارس این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تا شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، اسفندیار رستم زاد گفت: این مسافران در قالب بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار در ۱۴۱ مدرسه در مناطق مختلف این استان از ۲۸ اسفندماه پارسال تا روز گذشته اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه دره شهر پذیرای بیشترین اسکان مسافران بوده، گفت: اسکان در این فضا‌ها در قالب ۸۱۴ کلاس درس تا ۱۵ فروردین سال آینده در مناطق مختلف استان انجام می‌شود.

رستم زاد اضافه کرد: از مجموع این کلاس‌ها پنج کلاس ویژه، ۴۴۳ کلاس الف. و ۳۶۶ کلاس ب. هستند که بر اساس امکانات رفاهی درجه بندی شده اند.

به گفته وی، تعرفه اسکان میهمانان در این مدارس نسبت به پارسال افزایش و به منظور ارائه خدمات گسترده‌تر به میهمانان نوروزی این فضا‌ها به امکانات اولیه همچون یخچال، تلویزیون، فرش و اجاق گاز تجهیز و ستاد اسکان میهمانان نوروزی در ۱۴ منطقه آموزشی استان نیز تشکیل شده است.

رستم زاد یادآور شد: مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان فرهنگی و نوروزی با ظرفیت پذیرش روزانه بیش از چهار هزار نفر در شهرستان‌های مختلف استان برای تعطیلات نوروز ۹۸ تجهیز خواهند شد.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی پارسال ۳۲ هزار میهمان در مدارس این استان اسکان یافتند، افزود: دره شهر و ایلام به ترتیب پذیرای بیشترین اسکان میهمان بودند.

انتهای پیام/اس

اسکان مسافران نوروزی در ایلام

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.