سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان کنکور سراسری

طرح مطالعات نوروزی دانش آموزان پایه دوازدهم ویژه دانش آموزان کنکور سراسریدر برخی از مدارس ۳۲ شهرستان و منطقه مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسفندیار نظری معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: برای اینکه دانش آموزان به ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم که هم امتحان نهایی و هم کنکور سراسری را در پیش دارند بتوانند از فرصت تعطیلات بهره کافی ببرند، امسال در استان مازندران بیش از ۷۰ مدرسه در ۳۲ شهرستان و مناطق به این طرح اختصاص داده شد.

وی  با بیان اینکه سال گذشته مازندران رتبه سوم کنکور سراسری را به خود اختصاص داد، گفت: این طرح از ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ در سراسر استان مازندران اجرا شد و تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ادامه دارد.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از  برگزاری نخستین جشنواره ملی ایده بازار و طرح‌های خلاق و نوآورانه ویژه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، فروردین امسال در مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای ارتقای کیفیت آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارتی، شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت دانش آموزان، مهارت آفرینی و استعدادسازی برگزار می‌شود.

نظری افزود: دانش اموزان علاقمند پایه‌های یازدهم و دوازدهم هنرستان‌های سراسر کشور از فروردین امسال بمدت دو ماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در استان مازندران ارسال کنند.

انتهای پیام/آ

 

طرح مطالعات نوروزی در برخی مدارس مازندران اجرا شد

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.