سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترمیم سیل بندهای روستاهای خرمشهر

بخشدار مرکزی خرمشهر گفت: تمام سیل بندها به جز دردو روستای غرب کارون ترمیم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مسعود کعبی بخشدار مرکزی خرمشهرگفت: سیل بندهای روستاهای خرمشهر از دو ماه پیش به طور کامل ترمیم شده و به جز در دو روستای غرب کارون که سیل بند آنها خراب است در سایر روستاها مشکلی از لحاظ استحکام سیل بندها وجود ندارد.

وی به وضعیت این دو روستای در معرض تهدید اشاره کرد و افزود: فعالیت برای ترمیم سیل بند دو روستای ام نوشه و مملح در غرب کارون ادامه دارد به همین دلیل در حال حاضر تنها این دو روستا در خرمشهر حادثه خیز و خطر ساز محسوب می‌شوند.

بخشدار مرکزی خرمشهر ادامه داد: در شرایط فعلی در صورت افزایش سطح آب رودخانه، خطر زمین‌های زراعی را تهدید می‌کند و طبق برآوردها خطری متوجه منازل مسکونی در این روستاها نخواهد بود.

کعبی در رابطه با سر ریز برخی انهار در روستاهای حفار شرقی و غربی خرمشهر نیز گفت: در روستاهای حفار موضوع زهکش ها مطرح است که این زهکش ها نیز بسته شده بود اما روستایان برای انجام امور کشاورزی آنها را باز کرده بودند.

وی افزود: زهکش روستای حفار غربی بسته شد اما بخاطر شرایط جوی زهکش ها در روستاهای حفار شرقی فردا بسته خواهند شد.

بخشدار مرکزی خرمشهر در پایان با بیان اینکه بارندگی انجام کارهای عمرانی را مشکل کرده است، گفت: تمام ماشین آلات آماده هستند و با حجم فعلی آب شرایط تحت کنترل است اما افزایش حجم آب می‌تواند شرایط را دشوار کند و خطر تخریب سیل بندها به عنوان یک گزینه احتمالی مطرح است.

انتهای پیام/ د

ترمیم سیل بندهای روستاها

برچسب ها: سیل ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.