سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل فرمانداری شمیرانات در مواجهه با سیلاب/مراکز خدماتی-رفاهی در بستر رودخانه‌های شمیرانات تخلیه شد

فرماندار شمیرانات گفت: تمام شهرداران بخشداران در محل حاضر و تمام امکانات لازم را برای بهره‌برداری فراهم کرده اند.

سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اقدامات ستاد مدیریت بحران شمیرانات اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران شمیرانات از اولین ساعات دستور استاندار تشکیل جلسه داد و تمام پتانسیل ها ،ظرفیت ها و تدابیر لازم را برای مقابله با هر حادثه ای اندیشیده است.

وی افزود: تمام شهرداران بخشداران در محل حاضر و تمام امکانات لازم را برای بهره‌برداری فراهم کرده اند.

شهریور گفت: فرمانداری شمیرانات تجربه خوبی از تمام اتفاقات تلخ گذشته دارد، امیدوار هستیم مشکلی پیش نیاید چرا که ما در اوج آمادگی قرار داریم.

وی در رابطه با اقدمات فرمانداری شمیرانات در مواجهه با سیل جاجرود افزود: متولی اقدامات سیل اخیر در رودخانه جاجرود سازمان آب و فاضلاب بود که متاسفانه این سازمان نتوانسته نقش اساسی را در این موضوع ایفا کند اما امیدواریم که این چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد .

فرماندار شمیرانات گفت: شهرستان شمیرانات از لحاظ اکوسیستمی و توپوگرافی و همچنین جغرافیایی جز مناطق برفی و سیل خیز است که امیدواریم امسال اتفاق تلخی راشاهد نباشیم و با توجه به اخطار سازمان هواشناسی و پیش بینی تداوم بارش ها تا 48 ساعت آینده، توقف در مراکز خدماتی- رفاهی موجود در بستر رودخانه های درکه، دربند، لواسان و فشم ممنوع است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.