سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنیاد مسکن کانکسهای جدید در اختیار حادثه دیدگان قرار دهند

استاندار کرمانشاه گفت:هلال احمر نسبت به برپایی چادر در داخل سالنهای سرپوشیده ورزشی و غیرورزشی اقدام کند و بنیاد مسکن سریعا سرویسهای بهداشتی لازم را احداث نماید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در سرپل ذهاب گفت:هلال احمر نسبت به برپایی چادر در داخل سالنهای سرپوشیده ورزشی و غیرورزشی اقدام کند و بنیاد مسکن سریعا سرویسهای بهداشتی لازم را احداث نماید.

وی ادامه داد :تا عصر فردا تمامی کانکسهایی که در مسیل ها قرار دارند جابجا شوند و بنیاد مسکن کانکسهای جدید در اختیار حادثه دیدگان قرار دهند.

استاندار کرمانشاه  افزود:تمام روستاهایی که در خطر هستند سریعا باید تخلیه شوند‌ بنیاد مسکن و هلال احمر تدابیر لازم را درنظر داشته باشنداز نظر تامین بسته های غذایی به تعداد لازم برای حادثه دیدگان مشکل خاصی نداریم و تدابیر لازم اتخاذ گردیده است.


بازوند افزود:ادارات ذیربط رصد مستمر داشته باشند که محورهای مواصلاتی شهری و روستایی مشکلی از نظر امکان تردد نداشته باشندمثل همیشه ارتش و سپاه در خدمت و امدادرسانی به حادثه دیدگان پیشقدم بودند که از همه این عزیزان تشکر میکنم.

انتهای  پیام/ز


تمام روستاهایی که در خطر هستند سریعا باید تخلیه شوند‌

برچسب ها: بحران ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.