سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸۲ ماموریت امدادی در شهرستان دشتستان انجام شد

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی تا امروز ۱۸۲ ماموریت امدادی توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای در شهرستان دشتستان انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهندس ماریا خویش دوست ضمن بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای ازتلاش‌های نیرو‌های امدادی طرح سلامت نوروزی تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: از ۱۸۲ ماموریت امدادی انجام شده در شهرستان ۱۱۰ مورد ماموریت شهری و ۷۲ مورد ماموریت جاده‌ای بوده که بیشترین ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی است و خوشبختانه ماموریت‌های امدادی در حوادث ترافیکی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان افزود: از ۲۵ اسفندماه و آغاز طرح سلامت نوروزی تا پایان تعطیلات تمامی پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای به حالت آماده باش بوده و به دارو و تجهیزات درمانی مجهز هستند.

وی در بازدید نوروزی خود از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل عملیاتی و اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اقدامات انجام گرفته در طرح سلامت نوروزی در شهرستان را رضایت بخش اعلام کرد.

مهندس خویش‌دوست تصریح کرد: تعداد ۱۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای و یک کمپ سلامت در روستای ننیزک تا پایان ۱۷ فروردین ماه در حالت آماده باش و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافرین نوروزی هستند.

انتهای پیام/م

انجام بیش از ۱۰۰ ماموریت امدادی در طرح سلامت نوروزی در شهرستان دشتستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.