سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

بازگشایی راه‌ها با کمک ماشین آلات مهندسی سپاه/ جابجایی مردم گرفتار در منطقه سیل زده با قایق‌/ حضور یگان هوانیروز برای انتقال امکانات و شناسایی مسیر‌ها

سردار پورجمشیدیان گفت: بخشی از یگان‌های مهندسی سپاه در استان مازندران مستقر و به مردم منطقه برای بازسازی جاده‌ها، پل‌ها و بخش‌هایی که نیاز به امور مهندسی است کمک خواهند کرد.


سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند امداد رسانی به سیل زدگان استان گلستان اظهار کرد: از روز ۲۷ اسفند که بارندگی‌های شدید در منطقه آغاز شد،  یگان‌های ما از جمله گروه مهندسی ۴۵ جوادالائمه (ع)، یگان زرهی ۶۰ عمار و قرارگاه منطقه‌ای غدیر کارشان را آغاز و با کمک به مردم، اقدام به بازگشایی مسیر‌ها و رهایی مردم گرفتار در جاده‌ها کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت بارندگی منجر به مشکلاتی در شهرستان گنبد شد و نیرو‌های ما با حضور در منطقه و انتقال ماشین آلات سنگین به کمک مردم منطقه آمدند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مردم منطقه آق قلا مشکلات زیادی دارند، اضافه کرد: نیروی‌های مهندسی ما ضمن حضور در منطقه، مشکلات را بررسی و در برخی مکان‌ها پل‌های تعجیلی نصب کردند تا شرایط تردد برای مردم عزیز منطقه فراهم شود.

سردار پورجمشبدیان با تاکید بر اینکه تعداد قابل توجهی از ماشین آلات مهندسی ما در منطقه جهت کمک به مردم سیل زده استان گلستان حضور دارند، افزود: ماشین آلات نیروی زمینی سپاه برای حمل و نقل مردم، ساخت جاده‌ها و مسیر‌های مسدود  به بازگشایی آنها کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰ فروند قایق‌های نیروی زمینی سپاه در منطقه آق قلا مردم گرفتار در سیل را جابجا می‌کنند، یادآور شد: قایق‌های ما مکان‌هایی که عمق آب زیاد است به جابجایی مردم کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه یگان هوانیروز و بالگردی نیروی زمینی سپاه برای انتقال امکانات و شناسایی مسیر‌ها در منطقه حاضر هستند، خاطر نشان کرد: فرماندهان نیرو‌های مسلح جلسات خوبی را در منطقه داشتند و طی بازدید از منطقه سیل زده استان، تقسیم وظایف کاری انجام شد.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: با همت نیروی زمینی سپاه یک بیمارستان صحرایی در منطقه سیل زده دایر کردیم تا خدمات بهداشت و درمان به مردم سیل زده ارائه دهند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: بخشی از یگان‌های مهندسی ما قرار است در استان مازندران مستقر و به مردم منطقه برای بازسازی جاده‌ها، پل‌ها و بخش‌هایی که نیاز به امور مهندسی است کمک کنند.

وی در پایان تاکید کرد: مردم مطمئن باشند مجموعه سپاه و سایر نیرو‌های مسلح تا پایان برای رفع مشکلات در کنار آن‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.