سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق خودرو مأمورنما در اهواز در دام پلیس افتاد

سرپرست فرمانده انتظامی اهواز گفت: سارق خودروی مامورنما در این کلانشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند، سرپرست فرمانده انتظامی اهواز به دریافت گزارشی از یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو وی توسط ۳ سارق مأمورنما در یکی از مناطق این کلانشهر گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۷ با تحقیقات تخصصی سرکرده باند سارقان مامورنما به هویت "م-چ" را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر نمودند.

سرهنگ دالوند در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودرو پژو پارس، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک جفت پلاک سرقتی کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس تاکنون به یک فقره سرقت به عنف خودرو و یک فقره سرقت خودرو تحت عنوان مامور پلیس اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۲ همدست سارق شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست؛ در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات و یا شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی معرفی می‌کنند حتما از آن‌ها کارت شناسایی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموریت درخواست نمایید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/گ

دستگیری سارقان مامورنما

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.