سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار؛احتمال جاری شدن سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی ،از احتمال جاری شدن سیل در برخی مناطق استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدباقر هنربر مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی،گفت:طبق اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی و با توجه به بارش‌های فصلی، احتمال جاری شدن سیل در برخی مناطق استان ما نیز وجود دارد.


وی افزود: هم استانی‌ها از سفر‌های غیرضروری و توقف در مسیر سیلاب و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت سفر به مناطق کوهستانی و گردنه‌ها تجهیزات زمستانی لباس گرم و جیره خشک به همراه داشته باشند.


مدیرکل مدیریت بحران استان از هم استانی‌ها خواست توصیه‌های پلیس را مورد توجه قرار داده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنند.


وی ادامه داد: مردم از توقف در اطراف اشیای قابل پرتاب مانند تابلو‌های تبلیغاتی، دکل‌ها، کولرها، داربست‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز خودداری کنند.

 وی افزود: تمامی اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور از قبل به ما ابلاغ شده است و ما هم این اخطاریه‌ها را از طریق پیامک و ابلاغ نامه به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاران و اعضای هماهنگی مدیریت بحران استان‌ (45 ارگان ذی‌ربط) منعکس کرده‌ایم.


بارش شدید باران و برف و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر شهرستان‌های آذربایجان شرقی از شب گذشته تاکنون موجب کاهش دمای این مناطق شده است.


اداره کل هواشناسی استان این سامانه بارشی تا چهارشنبه این هفته در آذربایجان شرقی فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

 

اعلام آماده‌باش به فرمانداری‌ها و اعضای شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.