سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای استان قزوین از ابتدای سال ۹۸ معطوف به تولید است

استاندار قزوین با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، گفت: فضای کاری و مدیریتی استان از ابتدای سال جدید معطوف به حوزه تولید است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان گفت: فضای کاری و مدیریتی استان قزوین از ابتدای سال جدید معطوف به حوزه تولید است که در همین زمینه اولین روز کاری خود را با افتتاح و راه اندازی واحد تولیدی اشکان چینی در شهرستان البرز که نزدیک به هفت سال تعطیل بود آغاز می‌کنیم.

زاهدی افزود: در آخرین روز از سال ۹۷ مشکل بدهی شهرداری‌ها به پیمانکاران حل و مرتفع شد و امیدواریم طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه نیز در سال جاری با قوت و کیفیت بالاتری اجرایی و عملیاتی شود.

وی در ادامه با اشاره به حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران گفت: روند حمایت، پشتیبانی و امداد رسانی به سیل زدگان باید سرعت و شتاب بیشتری بگیرد و از استان قزوین نیز تجهیزات و چند فروند هلی کوپتر برای مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شد و برای ارسال تجهیزات و کمک‌های بیشتر آمادگی لازم وجود دارد.

حبیبی معاون اقتصادی استاندار هم در این دیدار گفت: سال گذشته ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری پرداخت شد که نسبت به سال ۹۶، حدود ۲۵ درصد افزایش داشت.

به گفته حبیبی پارسال با پرداخت تسهیلات، ۱۴۰ واحد در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی از رکود خارج شدند.

انتهای پیام/ک

دیدار نوروزی استاندار قزوین با نماینده ولی فقیه در استان

برچسب ها: نوروز ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.