سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان چهارم فروردین؛

بیش از ۲۵۱ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کرده اند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:بیش از ۲۵۱ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کرده اند.

جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود:از آغاز طرح خدمات سفر‌های نوروزی  ۲۵۱ هزار و ۸۵۹ نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی دیدن کرده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:در این مدت ۵۷ هزار و ۷۰ مسافر در تاسیسات اقامتی، مدارس، پارک‌ها و کمپ‌ها اقامت کرده اند.

وی افزود:از این تعداد،۵ هزار و ۹۷۳ نفر در هتل و هتل آپارتمان‌ها، ۳ هزار و ۴۹۱ نفر در مهمانپذیر‌ها، ۴۴۴ نفر در اقامت گاه‌های بوم گردی، ۳۶ هزار و ۴۸۱ نفر در کلاس ها، ۶ هزار و ۲۶۰ نفر در مهمان سرا‌های ادارات و چهار هزار و ۴۲۱ نفر در اقامت گاه‌های موقت اسکان یافته اند.

جباری با اشاره به بازدید مسافران نوروزی از موزه‌ها افزود: ۴۲ هزار و ۲۶۷ نفر نیز از موزه‌های تاریخی استان دیدن کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چشمگیری برخوردار است.

 

افزایش ۱۳ درصدی اقامت در هتل‌ها و مهمانپذیر‌های آذربایجان‌غربی

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:از آغاز طرح نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین بیش از هشت هزار مسافر در هتل ها و مهمانپذیرهای استان اقامت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش  ۱۳درصدی برخوردار است.

جباری گفت: در همین نیز ۴۲ هزار و ۹۱۱ مسافر نیز در کمپ‌ها، چادرها، مدارس و منازل اسکان یافته اند.

 

انتهای پیام/م



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.