سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 ۱۵ فروردین گلریزان هنرمندان مازندران برای سیل زدگان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری گلریزان هنرمندان استان برای سیل زدگان در  ۱۵ فروردین امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: به پاس قدردانی از اقدام خیرخواهانه آرش و مسیح دوخواننده جوان در تخصیص عواید مالی کنسرتشان به سیل زدگان، از آنان قدردانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیل در استان‌های شمالی بخصوص مازندران باعث آسیب شدید به مردم این مناطق شده است، از تخصیص عواید مالی حاصل از شب اول جشنواره نوروزی رامسر از سوی آرش و مسیح دو خواننده پاپ به این سیل زدگان خبر داد و افزود: هنرمندان علاوه بر حمایت مالی، در روحیه بخشی و حمایت‌های معنوی خانواده‌ها نیز اقدام خواهند کرد.

شالویی گفت: در این راستا طبق برنامه ریزی در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۸ همزمان با اجرای زنده آرش و مسیح دوخواننده مطرح پاپ در بابلسر، مراسم گلریزان هنرمندان و حامیان فرهنگ و هنر در حمایت از سیل زدگان نیز برگزار خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: به درخواست آرش و مسیح، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند این خوانندگان، مجوز یک اجرای مجزا در آینده نزدیک در شهرستان رامسر به این دوخواننده اعطا خواهد کرد.

ادامه همراهی هنرمندان با سیل زدگان استان‌های شمالی

پس از اقدام خیرخواهانه شب گذشته آرش و مسیح در حمایت از سیل زدگان استان‌های شمالی و اختصاص عواید حاصل از درآمد مالی کنسرتش در رامسر، دیگر هنرمندان نیز به این پویش پیوستند

بر اساس این گزارش بهنام بانی و حامد همایون نیز امشب در تماس‌های تلفنی جداگانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ضمن ابراز همدردی با مردم استان گلستان و مازندران، از آمادگی خود برای حمایت‌ها مادی و معنوی به سیل زدگان این مناطق خبر دادند.

محمود شالویی نیز با قدردانی از احساس وظیفه هنرمندان نسبت به حوادث اخیر گفت:: هنرمندان در برهه‌های حساس مانند سیل اخیر همسو بودن خود را با همه مردم نشان می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این حرکت خیرخواهانه جامعه هنری قطعا در سطح استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.