سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال گردشگران نوروزی از بازدید از بناها و آثار تاریخی هرمزگان

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از استقبال گردشگران نوروزی از بازدید از بناها و آثار تاریخی هرمزگان خبرداد.

عباس نوروزی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت: گردشگران نوروزی از بازدید از بناها و آثار تاریخی استان هرمزگان استقبال کردند.

وی گفت : بیشترین بازدید‌های گردشگران نوروزی تا کنون از بنا‌های  و آثار تاریخی قلعه پرتغالی‌های هرمز، معبدهندوها، موزه مردم شناسی خلیج فارس و حمام گله داری بندرعباس بوده است.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری هرمزگان  افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون حدود ۲۵ هزار نفر از این بناهای تاریخی دیدن کردند.

عباس نوروزی گفت :هرمزگان دارای  ۲۶۲  بنای تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی است که این آثارمربوط به دوران های مختلف  باستان  شناسی  و  تاریخی ایران است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن نوروزگاه در معبد هندو‌های شهرستان بندرعباس گفت: این جشن هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در محوطه معبد هندو‌ها برگزار می‌شود و مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری هرمزگان  افزود:  در این جشن  هرشب آداب و رسوم، موسیقی محلی ، صنایع دستی  مردمان یکی از شهرستان های استان  به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام / ب

بازدید گردشگران نوروزی از بناهای تاریخی هرمزگان

 

 

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.