سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرملین: هنوز گزارش مولر را مطالعه نکرده‌ایم

سخنگوی کرملین اعلام کرد روسیه تاکنون گزارش مربوط به نتایج تحقیقات بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت ادعایی این کشور در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا را مطالعه و بررسی نکرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، اعلام کرد روسیه تاکنون گزارش مربوط به نتایج تحقیقات رابرت مولر (بازرس ویژه تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درسال ۲۰۱۶) را مطالعه و بررسی نکرده است.

او  با اعلام این خبر افزود: «ما هنوز این گزارش را مطالعه نکرده‌ایم».

مولر روز یکشنبه گزارشی منتشر کرد که در آن نشان می‌داد توافقی بین کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه وجود نداشته است, اما روسیه تلاش کرده است تا از طریق حملات هکر‌ها و آژانس تحقیقاتی اینترنتی بر انتخابات آمریکا تاثیر بگذارد.

سرویس‌های ویژه آمریکا، روسیه را متهم به دخالت در روند انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا می‌کنند، رابرت مولر نیز از ماه مه ۲۰۱۷ مسئول تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا شده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و اعضای تیم او بار‌ها تمام اتهامات مربوط به هرگونه توافق بین کمپین انتخاباتی ترامپ و روسیه را رد کرده‌اند. مسکو نیز این اتهامات را رد می‌کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آمریکا ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.