سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۸ساعت زمان برای اجازه انفجار راه آهن آق قلا + عکس

محسن رضایی در صفحه شخصی‌اش نوشت: چهل و هشت ساعت طول کشید تا ستاد بحران استانداری به سپاه اجازه انفجار را داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دوران دفاع مقدس فرماندهی کل سپاه را عهده دار بود، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، به ماجرای انفجار اخیر سپاه در مسیر ریل راه‌آهن در شمال شهر آق‌قلا که اثر مثبتی داشت، واکنش نشان داد و از تاخیر ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان در اجازه دادن به سپاه برای این اقدام، انتقاد کرد.

رضایی نوشت:

سه انفجاری که دیشب سپاه در مسیر ریل راه‌آهن در شمال شهر آق‌قلا انجام داد، آب سیل را که در پشت آن جمع شده بود، خارج کرد.
از جمع شدن سیلاب در پشت راه‌آهن، دریاچه‌ای درست شده و شهر را در خود غرق کرده بود. از دیشب تا به حال با این سه «انفجار امید» آب گرفتگی آق‌قلا به سرعت در حال کاهش است و امید می‌رود ظرف چهل و هشت ساعت آینده، مردم محاصره شده از خانه‌های خود بیرون بیایند و تردد در شهر جاری شود. چهل و هشت ساعت طول کشید تا ستاد بحران استانداری به سپاه اجازه انفجار را داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Sefr
۲۲:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
دم سپاه پاسدارن گرم که همه جا خودشو می رسونه

مطمئنا سپاه اگر بدونه این انفجار به صلاح نیست حتی اجازه هم بدن خودش راه دیگری پیدا می کنه و وقتی سپاه پای کاره باید اجازه داد

این همه سازندگی در کشور کارنامه درخشان سپاهه
ل
۲۲:۲۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
دم سپاه پاسدارن گرم
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
استانداران خارج از کشور رییس جمهور در تعطیلات؟؟؟؟ !!!! و سیل سراسر کشور ؟؟؟
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
تخریب یک خط مواصلاتی اصلی در زمان بحران ممکنه فاجعه آفرین باشه. باید جوانب مسئله بررسی بشه. معمولاً سپاه کارهای سریع بدون بررسی رو میپسنده
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
برنامه ریزی شده است؟
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
دقيقا درست ميگه سردار ... ولي من اگه بودم اجازه نميگرفتم ... منفجر ميكردم ...
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
با سلام و همان نقطه انفجاری را پل درست کنند تا بعدا به کا بیاید
سراج
۱۳:۰۹ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
سازنده راه اهن کی بوده؟؟
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
چرا باید انقدر طول بکشه یه مجوز مگه بیشتر از یه امضاست؟
مهندسين
۱۲:۱۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
با سلام
چرا مطالعات زيست محيطي بر روي پروژهاي عظيم جدي گرفته نمي شود و فقط شكل صوري بخود گرفته و بعد از اتمام پروژه خواهان تاييد و الصاق آن به پروژها هستند.اگر مطالعات زيست محيطي بر روي احداث سد ها ، راه آهن و ... انجام شود مخاطرات زيست محيطي و حوادثي اينچنين شهر ها و روستا ها را تهديد نخواهد كرد.
ناشناس
۱۲:۰۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
مهندس طراح این راه اهن کیست؟
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
خب؟الان هدف چیه؟؟؟؟
رضا
۱۱:۲۸ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
مهندسین طراح این خط آهن نباید جوابگو این سهل انگاری و ندانم کاری در طراحی این مسیر باشند.
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
چه ربطی داره آخه