سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادگران هلال احمر فرد گمشده در فنوج را نجات دادند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های امدادی فرد گمشده در شهرستان فنوج را پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان نجات دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیرو‌های امدادی این جمعیت در قالب تیم جستجو و نجات فرد گمشده در شهرستان فنوج را پس از ۶ ساعت تلاش بی وقفه در اطراف یکی از روستا‌های این شهرستان نجات دادند.

حسن مصفا  اظهار داشت: عصر روز گذشته تملوک بلوچی یک زن ۴۰ ساله روستای گیران آهوگان از توابع بخش کتیج شهرستان فنوج به دلیل اختلال حواس گم شده بود.

وی افزود: بعد از اعلام گم شدگی این زن به نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج بلافاصله عملیات جستجو آغاز و بعد از ۶ ساعت فرد گمشده در اطراف روستای مورد نظر یافت و تحویل خانواده اش شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: مردم برای دریافت خدمات امدادی می‌توانند با شماره تماس ۱۱۲ (ندای امداد هلال احمر) در طول تمام ۲۴ ساعت شبانه روز تماس حاصل کنند و از خدمات امدادی این جمعیت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

امدادگران هلال احمر فرد گمشده در فنوج را نجات دادند

برچسب ها: امداد و نجات ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.