سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح یلدانه توسط هلال احمر زنجان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح "یلدانه ۳" همزمان با روز پرستار و شب یلدا در هلال احمر زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طاهری سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه طرح "یلدانه ۳" با هدف تقدیر از کادر درمان در روز پرستار، همزمان با شب یلدا اجرا شد، گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به رسالت جهانی و انسان دوستانه خود به عنوان نهادی عام المنفعه با استفاده از توان داوطلبان و خیرین ارائه خدمات بشردوستانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

او افزود: به همین منظور آیین سنتی شب یلدا که امسال همزمان با ولادت حضرت زینب (س) بود با رویکرد قدردانی از کادر درمان و برای نشاندن لبخند برلبان مدافعان سلامت برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح یلدانه با همکاری داوطلبان و خیرین هلال احمر زنجان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در بیمارستان های ولی عصر (عج) زنجان، بیمارستان رازی شهرستان ماهنشان، بیمارستان ایثار شهرستان ایجرود، بیمارستان شهرستان خرمدره، خدابنده و سایر شهرستان‌های استان زنجان برگزار شد.

طاهری ادامه داد: این طرح با هدف پاسداشت آیین سنتی شب یلدا ویژه کادر درمان که در کنار خانواده نیستند، ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در جامعه هدف، افزایش اثربخشی فعالیت داوطلبان در یاری رساندن به هموطنان برگزار شد.

او افزود: این طرح برای سومین سال متوالی از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر انجام و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمان با سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار با رویکرد تقدیر از کادر درمان و پرستاران با حضور اعضا و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان به شمار می‌روند که همواره در راستای اعتلای اهداف جمعیت هلال احمر از جمله تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها، تکریم انسان‌ها با حضور مستمر خود، هلال احمر را در ارائه هر چه بهتر این خدمات به مردم همراهی می‌کنند.

طاهری گفت: هلال احمر با استفاده از توان داوطلبان و خیرین در چهار گروه حمایت، مشارکت، مهارت و هدایت ارائه خدمات انسان‌دوستانه و بشردوستانه را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.