سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوع حمل و نقل مورد استفاده زائران در نوروز برای تشرف به مشهد/ ورود بیش از ۳۰۶ هزار نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای به مشهد

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۰۶ هزار نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای به مشهد وارد شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی فروزان سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی به ورود پنج میلیون و ۶۵۷ هزار و ۹۴۸ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین سال جدید به استان اشاره کرد و گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱.۶ درصد کاهش دارد.

وی تصریح کرد: ۱۶۷ هزار و ۳۶۰ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفرکرده‌اند که با رشد ۲.۵ درصدی همراه بوده است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به استان واردشده‌اند نیز ۸۷ هزار و ۴۳۰ نفر می‌باشد که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۷،۱ درصد کاهش داشته است.

فروزان افزود: زائران و مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفندماه گذشته تا سوم فروردین سال جدید به استان واردشده‌اند هم چهار میلیون و ۹۸۳ هزار و ۷۹۲ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش یک‌درصدی مواجه بوده است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ۳۰۶ هزار و ۲۱۳ نفر از این تعداد، از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به مشهد واردشده‌اند که در مقایسه با سال قبل، ۴.۱ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: ۱۶۷ هزار و ۳۶۰ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفرکرده‌اند که با رشد ۲.۵ درصدی همراه بوده است.

فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه‌ها به مشهد واردشده‌اند را نیز ۸۷ هزار و ۲۵۱ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۷ درصد کاهش دارد.

وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسایل نقلیه شخصی خود در روز‌های ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین سال جدید به مشهد واردشده‌اند هم دو میلیون و ۸۸۲ هزار و ۸۱۲ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۲.۱ درصدی مواجه بوده است.
 
انتهای پیام//آ.ف 


بیش از دو میلیون زائر با خودروی شخصی به مشهد سفر کردند

برچسب ها: نوروز 98 ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.