سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معبد آناهیتا یک مرکز تاریخی ارزشمند در کشور است

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: ۱۷ میلیون نفر شب اقامت از ۲۸ اسفند ۹۷ تا سوم فروردین ۹۸ در کشور ثبت شده که ۲۱ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به رونق گردشگری در نوروز امسال در کشور، گفت: براساس آمارها، ۱۷ میلیون نفر شب اقامت از ۲۸ اسفند ۹۷ تا سوم فروردین ۹۸ در کشور ثبت شده که ۲۱ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

 علی اصغر مونسان عصر یکشنبه در جریان بازدید از معبد آناهیتا کنگاور  افزود: با وجود این وضعیت آب و هوایی این تعداد از سفر نشان می‌دهد که مردم به گردشگری علاقه‌مند هستند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی اندیشیده شده است.

او همچنین با اشاره به بازدید خود از معبد آناهیتا کنگاور، گفت: برنامه ریزی منسجم خواهیم کرد که هرچه سریعتر کار‌های مرمت و بازسازی معبد آناهیتا انجام شودمعبد آناهیتا یک مرکز تاریخی ارزشمند در کشور است و این قول را به مردم کنگاور خواهم داد تا اقدامات مرمت و بازسازی این معبد انجام شود.

انتهای  پیام/ز

بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از معبد آناهیتا کنگاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.