سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه بیش از ۱۵۰۰ نفر از مسافرین به خیمه‌های نماز در آذربایجان غربی

پست‌های ایمنی و سلامت آذربایجان غربی با حضور نمازگذاران، به یک فضای معنوی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از ابتدای طرح ایمنی و سلامت تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر مسافر با مراجعه به خیمه نماز، پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را تبدیل به یک فضای معنوی کرده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی در خصوص اعلام این آمار اظهار داشت: نماز ستون دین بوده و یکی از فریضه‌های دین است که خوشبختانه در کلیه پست‌های ایمنی و سلامت استان همه امکانات برای نمازگزاران عزیز فراهم شده که بتوانند این فریضه مهم را ادا کنند.

آذرنیوتور، افزود: در پست ائللرباغی ارومیه عضو سابق کانون طلاب این شهرستان جهت خدمات مذهبی و پیش نماز مشغول به فعالیت است.

وی اشاره کرد مسؤلین استانی در حین بازدید‌های خود از پست‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر از عملکرد پست‌ها تقدیر نموده و به موارد زیر اشاره کردند

محمدمهدی شهریاری ضمن ارزیابی عملکرد ارگان‌های ذیربط کارگروه ستاد سفر‌های نوروزی، به کمپین بهرفت پیوسته و گفت: خدمات هلال احمر در ایام عید کلیه جوانب اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و امدادی را در بر می‌گیرد و امیدوار هستیم که با تدابیر اندیشیده شده بتوانیم نقشی در کاهش تلفات جاده‌ای و آسیب‌های اجتماعی، ایفا کرده باشیم.

در چهارمین روز از حلول سال جدید مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاون اقتصادی منطقه آزاد ماکو، نمایندگان مردم میاندوآب، تکاب، مهاباد و سلماس در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان‌های پلدشت و ماکو ضمن بازدید از عملکرد هلال احمر در ایام طرح به کمپین بهرفت پیوستند.

رئیس کلیسا‌های ایران در خصوص ارائه خدمات به گردشگران خارجی توسط اعضای جوانان هلال احمر مستقر در پست ایمنی و سلامت قره کلیسا اظهار داشت: قره کلیسای چالدران اولین کلیسای ایران و دومین کلیسای جهان بوده که هر ساله خصوصا در ایام عید میزبان میلیون‌ها نفر گردشگر خارجی و ایرانی از ادیان مختلف خصوصا مسیحیان و ارامنه است.

شرلی آدمیان، افزود: اعضای جوانان هلال احمر در ایام عید با شور و شوق و به دور از رنگ و نژاد و دین و مذهب، اصل جهانشمولی را که یکی از اصول هلال احمر بوده، به جا میگذارند. وی از ارائه خدمات به گردشگران و توریستان بسیار راضی بوده و از ریاست این شهرستان تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/م
 

۱۵۰۰ نفر از مسافرین به خیمه‌های نماز در آذربایجان غربی مراجعه کردند

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.