سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات رسانی به بیش از ۲۰ مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از خدمات رسانی به ۲۶ مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در سومین روز از تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرشاد فلاحتی دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: به ۲۶ مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در سومین روز از تعطیلات نوروزی خدمات رسانی شده است.

وی با بیان اینکه ۸ مورد از این مسمومیت‌ها به صورت سرپایی مداوا شده اند، گفت: همچنین ۱۷ مورد در مراکز درمانی استان بستری شده و یک نفر نیز جان خود را از دست داده است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ۱۰ هزار و ۹۸۳ مورد مراجعه بیماران به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های استان و خدمات رسانی به آنان با حضور شبانه روزی تیم‌های درمانی در سومین روز از تعطیلات نوروزی، افزود: در این روز، ۲۵۸ مورد جراحی انجام گرفته است.

فلاحتی، اظهار کرد: افراد مبتلا به مشکلات تنفسی که در روز گذشته به اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند ۱۲۳ مورد و مبتلایان به مشکلات گوارشی را نیز ۲۲۳ مورد بوده است.

وی گفت: در سومین روز از تعطیلات نوروزی، به ۱۳۵ مورد مصدوم حوادث ترافیکی در بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خدمات رسانی شده است.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ۸۷۷ مورد ماموریت با حضور امدادگران اورژانس فارس خبر داد که مربوط به حوادث شهری و جاده‌ای بوده است.

وی، آمار ماموریت‌های مربوط به حوادث ترافیکی در شهر‌های استان، طی ۲۴ ساعت گذشته را ۶۳ مورد و در جاده ها، ۵۵ مورد اعلام کرد.

به گفته دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در همین بازه زمانی، نیرو‌های اورژانس فارس، در ۴۰۹ مورد ماموریت امدادی غیرترافیکی در شهر‌ها و ۳۲۷ مورد ماموریت امدادی غیرترافیکی در جاده‌های استان نیز حضور به موقع داشته اند.

فلاحتی با اشاره به خدمات رسانی کمپ‌های نوروزی اورژانس فارس در این ایام، آمار مراجعه به این کمپ‌ها در سومین روز از تعطیلات امسال را نیز ۱۴۳ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/چ

خدمت رسانی به افراد مسموم با گاز مونوکسیدکربن

برچسب ها: حوادث ، اخبار پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.