سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرودی: در اجرای تاکنیکمان برابر یمن در نیمه اول موفق نبودیم/ تیم ملی عراق از ما می‌ترسد

مربی تیم ملی فوتبال امید گفت: در اجرای این تاکنیک در نیمه اول موفق نبودیم، اما در نیمه دوم سانت‌های ارسالی خوب شد و توانستیم به گل دست یابیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاهرودی مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره پیروزی برابر تیم ملی امید یمن اظهار کرد: ما آنالیزی که از تیم یمن داشتیم این بود که بازیکنان این تیم به عقب می‌رفتند و فشرده بازی می‌کردند و ما تاکنیکمان این بود که کار‌های ترکیبی انجام بدهیم و از کناره‌ها به سمت دروازه حریف حمله کنیم. در اجرای این تاکنیک در نیمه اول موفق نبودیم البته سانت‌های ما در کناره‌ها ضعیف بود، اما در نیمه دوم سانت‌های ارسالی خوب شد و توانستیم گل بزنیم.  

او درباره نگرانی هواداران فوتبال این است که تیم ملی عراق تفاضل گلش بهتر از ایران است و یک بازی بسته برابر تیم ملی ایران انجام دهد، گفت: اگر ما به تیم ملی یمن ۵ گل می‌زدیم تفاضل گلمان بهتر از عراق می‌شد و در گروهمان اول می‌شدیم. البته من به شخصه به بازیکنان توصیه کردم که  نباید به این مسئله نگاه کنیم و باید با قدرت به زمین مسابقه برویم و تیم ملی عراق را شکست بدهیم.  

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی برابر تیم ملی عراق گفت: کار سختی است، اما ما ایران هستیم و تیم ملی عراق هم از ما می‌ترسد و به طور حتم می‌رویم تا ۳ امتیاز بگیریم و اول بشویم و از این مرحله  صعود کنیم.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه‌ها و فیلم

کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل ترکمنستان بودیم/ با آمادگی بالا به دیدار عراق می‌رویم

استیلی: با کسب ۳ امتیاز بازی به هدف خود رسیدیم


 انتهای پیام/ 

اظهارات شاهرودی درباره پیروزی برابر یمن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.