سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۵۲ تذکر ایمنی به مسافران نوروزی در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: از ۲۷ اسفند ۹۵۲ تذکر ایمنی به مسافران نوروزی و ۲۳۲ مورد از موارد ناایمن از سوی مسافران و شهروندان مشاهده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به برنامه‌های سازمان آتش نشانی شیراز در ایام نوروز، بیان کرد: با فرا رسیدن سال نو و بر اساس برنامه ریزی‌های از پیش تعیین شده یکی از اقدامات سازمان آتش نشانی آموزش و آگاه سازی مسئولان کمپ‌ها در سالن‌های نوروزی است تا نسبت به مسائل ایمنی آگاهی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هر شب ۲۰۰ نیروی آتش نشانی آماده خدمت رسانی هستند، افزود: با استقرار روزانه ۲۸ خودرو آتش نشانی و تعداد پنج تیم موتور سوار در نقاط پرتردد شهر و اماکن تجمعی به صورت آماده باش در خدمت شهروندان هستند که هدف از این استقرار‌ها این است که در صورت بروز حوادث احتمالی و با توجه به ترافیک و شلوغی معابر، زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه کاهش یابد.

قانع تصریح کرد:  آموزش  ۸۰ نیروی آتش نشان داوطلب که فعالیت آن‌ها در ۱۸ کمپ نوروزی، از ساعت ۱۹ در بیش از ۱۸ سالن ورزشی و محل‌های اسکان مسافر نوروزی و پنج کمپ اسکان مسافر  ثابت شهرداری آغاز می شود که آتش نشانان تا صبح حضور دارند و به محل های مشخص شده سرکشی می‌کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به حضور تیم بانوان آتش نشان در ۲ نوبت ، ۲ و پنج بامداد ادامه داد: این تیم علاوه بر انجام عملیات‌ها از پارک‌های محدوده خود بازدید می‌کنند تا در صورت نیاز نکات ایمنی را به افراد آموزش دهند.

وی از شهروندان و تمامی مسافران درخواست کرد هرگز در اطراف و درون چادر‌های مسافرتی خود از پیک نیک و زغال استفاده نکنند و فاصله خود را با چادر‌های اطراف حفظ کرده تا خطر گسترش حریق کاهش یابد.

انتهای پیام/ت

تذکر ایمنی از سوی سازمان آتش نشانی شیراز به مسافران نوروزی

برچسب ها: آتش نشانی ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.