سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکالمه و پیامک ایرانسل در مناطق سیل زده رایگان شد

اپراتور ایرانسل با هدف همدردی با هموطنان استان گلستان و تسهیل ارتباطات، علاوه بر تماس و مکالمه درون شبکه‌ای، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای همراه را نیز رایگان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعیه منتشر شده اپراتور ایرانسل مکالمه و پیامک خود را طی روز ۴ فروردین در مناطق سیل زده رایگان اعالم کرد. ایرانسل با ابراز همدردی با سیل‌زدگان استان گلستان اعلام کرد که برای تسهیل ارتباطات در منطقه، مشترکان این اپراتور می‌توانند از مکالمه و پیامک درون شبکه‌ای ایرانسلی به‌صورت رایگان در مناطق سیل‌زده استفاده کنند.

" ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیز گلستانی و برای تسهیل ارتباطات، با خبر باشید مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی در روز چهارم فروردین در منطقه‌های سیل‌زده رایگان خواهد بود."

" با هدف تسهیل ارتباطات هموطنان عزیز گلستانی، علاوه بر مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای همراه نیز در روز چهارم فروردین برای بندر ترکمن ،آق قلا ،گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان خواهد بود.

پیش از این هم اپراتور همراه اول با انتشار اطلاعیه‌ای مکالمه و پیامک در مناطق سیل‌زده را برای امروز رایگان اعلام کرده بود.


بیشتر بخوانید: همراه اول مکالمه و پیامک را در مناطق سيل زده رايگان كرد 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۵ فروردين ۱۳۹۸
که چی بشه