سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۵۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در کرمان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۵۸۶ مورد بازدید بهداشتی، ۵۵۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سیدمحمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ارائه گزارش آماری از سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی در یک روز گذشته گفت: در ۵۸۶ مورد بازدید بهداشتی، ۵۵۰ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۴ مرکز و مکان متخلف تعطیل شدند.

وی افزود: در این ۲۴ ساعت، ۴۱ مورد بازدید در حوزه غذا و دارو و ۶۶ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی صورت گرفته است.

صابری با اشاره اینکه در این مدت ۸ نفر جان خود را از دست داده اند بیان داشت: ۲ نفر در اثر تصادف و ۶ نفر بر اثر عوامل دیگر فوت کردند.

وی از مصدوم شدن بیش از ۱۱۰ نفر در اثر تصادف خبر داد و گفت: ۹۱ مصدوم این حوادث به وسیله اورژانس به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۲۳ نفر از مصدومان در محل حادثه درمان شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مصدوم شدن بیش از ۲۸۰ نفر طی بازه زمانی ۲۴ ساعته در استان سخن گفت وافزود: ۱۵۹ مصدوم به وسیله اورژانس به بیمارستان‌های نزدیک منتقل و ۱۳۰ نفر در محل حادثه درمان شدند.

وی از تولد ۱۳۸ نوزاد دراین مدت در استان خبر داد و گفت: ۴۴۲ نفر به کمپ‌های نوروزی مراجعه کرده اند و از خدمات سلامت بهره برده اند.

انتهای پیام/ح

طرح سلامت نوروزی کرمان دریک روز اخیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.