سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ هزار نفر از طرح آرامش بهاری سیستان وبلوچستان بهره‌مند شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۰۰ هزار زائر از ۲۸ اسفند تاکنون در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان از خدمات این اماکن مقدس بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام محسن مومنی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سید باقر و بی بی دوست، خواجه مهدی زابل، سید مهدی ایرانشهر، سید غلامرسول چابهار، نظرگاه حضرت ابوالفضل هامون، مساجد بین راهی خاش، کهورک و بزمان و زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان با حضور ۱۱ مبلغ در حال برگزاری است.

وی افزود: این طرح در راستای تدابیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبدیل اماکن متبرکه به قطب گردشگری و فرهنگی به اجرا در آمده است و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: در این طرح علاوه بر پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره، برگزاری نماز جماعت خدمات رفاهی به مسافران ارائه و ایستگاه‌های سلامت راه اندازی شده است.

وی ارائه مشاوره خانواده، ازدواج، مباحث دینی و پاسخ به شبهات دینی را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این طرح عنوان کرد.

حجت الاسلام مومنی مقدم از دست اندرکاران و خادمان مساجد بین راهی و بقاع متبرکه که در ایام تعطیل مشغول خدمت رسانی هستند قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

۱۰۰ هزار نفر از طرح آرامش بهاری سیستان وبلوچستان بهره‌مند شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.