سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم افزایش کمک‌های دولت به سیلزدگان

خسارات سنگین سیل استان های شمالی با کمک‌ها و مساعدت بلاعوض محدود جبران نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گفت: دنیا دار مکافات است اینگونه نیست که هیچ اذیت و آزاری در آن نباشد.

وی با بیان اینکه در دنیا هم حوادث طبیعی و هم آزمایش‌های الهی وجود دارد افزود: مازندران و گلستان در فصل کشاورزی خسارت‌های سنگینی دیدند که علت آن حوادث طبیعی بود.

امام جمعه ساری با اشاره به صبوری و ادب مردم مازندران در برخورد با مسئولان اظهار داشت: از استاندار مازندران که اول کار تا بحال پای کار بودند تشکر می‌کنم.

وی گفت: حضور مسئولان و معاون اول رئیس جمهور هر چند دیر صورت پذیرفت، اما همین حضور موجب تسکین آلام ملت است.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه خسارت های سنگین با کمک‌ها و مساعدت بلاعوض محدود جبران نمی‌شود افزود: اینگونه نباشد که ما برویم و کار تمام شود بلکه باید گزارش اقدامات و خسارات جمع بندی و به رئیس جمهور داده  تا جبران شود.

وی گفت: اکنون فصل کشاورزی است و خیلی از خزانه‌های شالی از بین رفته است و همه باید تلاش کنند تا بتوانند  این خسارت ها را جبران کنند.

آیت الله طبرسی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص این سیل ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات مرتفع و خسارات جبران شود.

وی ادامه داد: انتظار این است که توجه و نگاه ویژه‌ای به مازندران و گلستان شود تا بتوانیم امید مردم را زنده نگه داریم و مردم دعاگوی نظام باشند.

آیت الله طبرسی به حضور مردم مازندران در بزنگاه های تاریخی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ۴۰ سال است که مردم در میدان حضور دارند و باید خسارات این سیل بویژه در بخش راه و کشاورزی جبران شود.

وی به اهمیت کشاورزی در مازندران اشاره کرد و گفت: اگر زیرساخت‌های مهم کشاورزی در مازندران اصلاح شده بود ما مشکلی در خصوص تامین گوشت و مسائل دیگر نداشتیم.

آیت الله طبرسی ابراز داشت: درد‌ها زیاد است و ما امبدواریم معاون اول رئیس جمهور راهکار‌های منطقی و روشنی ارائه دهند تا مشکلات مردم کاهش یابد.

انتهای پیام/ک
 


لزوم توجه جدی‌تر دولت به حادثه دیدگان سیل

برچسب ها: هیات دولت ، سیل زدگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.