سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده ۳۰۰ مسافر از اتوبوس‌های مستقر در باغ فدک اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: از روز نخست ۳۰۰ مسافر از اتوبوس‌های مستقر در باغ فدک استفاده کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: به منظور نظارت بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی شهر در ایام نوروز، از برخی ایستگاه‌ها و خطوط اتوبوسرانی بازدید کردیم که خوشبختانه به جز چند تذکر شفاهی مورد خاص دیگری مشاهده نشد؛ وضعیت ظاهری و آراستگی راهبران، نظافت اتوبوس ها، لزوم توقف در ایستگاه‌ها و خاموش کردن اتوبوس‌ها در پایانه‌ها و نقاط حساس از جمله مواردی بود که به صورت شفاهی توضیح داده شد.

وی ادامه داد: همچنین بازرسان و معاونان در سطح مناطق همانند سایر روزها، نظارت ویژه‌ای بر نحوه خدمت رسانی سازمان اتوبوسرانی در سطح شهر دارند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه هشت دستگاه اتوبوس در باغ فدک مستقر هستند و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند، اضافه کرد: از روز نخست ۳۰۰ مسافر از اتوبوس‌های مستقر در باغ فدک استفاده کردند؛ اتوبوس‌های مستقر در باغ فدک از ساعت هشت صبح تا ۲۲ به مسافران نوروزی سرویس‌دهی می‌کند.

افتخاری خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی مطلوب انجام شده توسط کمیته اطلاع رسانی در باغ فدک، شاهد استقبال و افزایش مسافران بوده‌ایم. 

 
انتهای پیام/م 
 

خدمت رسانی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به مسافران نوروزی

برچسب ها: اتوبوسرانی ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.