سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عاملان جنایت قتل مرد جوان در رودخانه ایرندگان

با تلاش پلیس آگاهی سه تن از عاملان جنایت قتل مرد جوان در رودخانه ایرندگان شهرستان خاش شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گف: هفدهم اسفندماه سال جاری یک فقره قتل در رودخانه ایرندگان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ slx سفید رنگ با چهار سرنشین که اعضای یک خانواده اند از مسیر جاده منحرف شده و راننده خودرو که مردی جوان است به علت اصابت گلوله به قلبش در دم جان باخته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اظهارات اعضای خانواده متوفی مشخص شد برای تفریح به این منطقه آمده بودند و در مسیر بازگشت در داخل رودخانه سرنشینان جوان سه دستگاه پژو ۴۰۵ با راه بندان در مسیر عبورشان برای آن‌ها مزاحمت و پس از سبقت از این خودروها؛ یکی از آنان به سمت خودرو آن‌ها شلیک کرده و از محل متواری شده اند.

سردار قنبری عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی سه تن از عاملان این جنایت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات‌های مجزا دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده همدستان خود را معرفی که با اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد

انتهای پیام/ع

دستگیری عاملان جنایت قتل مرد جوان در رودخانه ایرندگان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.