سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«همراه هلال» نرم افزاری برای امنیت درسفر

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: مسافران نوروزی برای یک سفر ایمن، نرم افزار «همراه هلال» نصب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم پاک بین، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه مسافران نوروزی برای یک سفر ایمن ،آگاهی از وضعیت جاده، نقاط حادثه خیز و دیگر خدمات مورد نیاز م افزار «همراه هلال» نصب کنند، گفت:  نرم افزار همراه هلال دارای اطلاعاتی در زمینه وضعیت راه و شرایط جوی استان های طول مسیر سفر است.

وی ادامه داد: علاوه بر این نقاط حادثه خیز نیز بر روی این نرم افزا مشخص شده تا مسافران با ورود به این محدوده ها با احتیاط بیشتری تردد کنند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان داشتن مسیریاب، محل پایگاه های نوروزی هلال احمر، خدمات هلال احمر در جاده ها و آموزش امداد و کمک های اولیه را از دیگر مزیت های این نرم افزار برشمرد.

پاک بین ادامه داد: نرم افزار «همیار هلال» همچنین دارای اطلاعاتی در زمینه وضعیت ترافیکی جاده ها، هواشناسی و مناطق گردشگری است.

وی گفت: مزیت های این نرم افزار برای مسافران مراجعه کننده به ایستگاه ها و پایگاه های هلال احمر شرح داده شده و در صورت تمایل بر روی گوشی آنها نصب می شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان ادامه داد: البته این نرم افزار از طریق «کافه بازار» قابل دسترس بوده و می توان آن را به صورت رایگان نصب کرد.

پاک بین اظهار داشت: طرح ملی خدمات نوروزی از 28 اسفند آغاز شده و نوزدهمین طرح ایمنی سلامت زیر مجموعه طرح خدمات نوروزی نیز توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر در حال اجرا است.

وی بیان کرد: فراهم کردن زمینه پیوستن مسافران به پویش ملی بهبود رفتار ترافیک (بهرفت)، ارائه خدمات زیست محیطی نظیر تهیه و تحویل کیسه های زباله قابل بازیافت، ارایه برشورهای حاوی توصیه های زیست محیطی به مسافران و ارائه خدمات بهداشتی و فرهنگی از جمله اولویت های طرح ایمنی و سلامت هلال احمر است.

انتهای پیام/ج

«همراه هلال» نرم افزاری برای امنیت درسفر

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.