سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

تبیین گام دوم انقلاب از انحراف ما جلوگیری می‌کند

فعال دانشجوئی گفت: این شناخت گام دوم انقلاب به ما کمک می‌کند دچار «انحراف» و «التقاط» نشویم.

یک فعال دانشجوئی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش جوانان در پیش‌برد بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در نسبت یابی بین خود و بیانیه گام دوم لازم است جوانان دانشجو و تشکل‌های دانشجویی رسالت خود را در قبال اسلام و انقلاب اولا بشناسند و ثانیا ایفای نقش کنند؛ که این شناخت خود ملزوماتی دارد.

وی با بیان اینکه جوانان موتور پیشران حرکت کشور هستند، افزود: از دانشگاه سرنوشت یک ملت تعیین شود، لذا اهمیت این شناخت و از ملزومات آن انس با فرمایشات رهبری انقلاب است. یعنی «تحلیل و بررسی و مطالعه فرمایشات و بیانات رهبری» به عنوان مکمل گام دوم برای شناخت صحیح تکالیف و همچنین طی مسیر انقلاب، با ایفای نقش درست و عمل به هنگام.

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران، گفت:  یکی از این رسالت‌ها که در گام دوم مهم جلوه می‌کند، «تربیت نیرو‌ها با زیرساخت‌های فکری و اعتقادی عمیق و مستحکم» است. یعنی مبانی اندیشه اسلام و انقلاب را خوب بشناسیم.  این شناخت به اندازه کل زندگی یک جوان مهم است. به ما کمک می‌کند که دچار «انحراف» و «التقاط» نشویم و با یقین در مسیر پر برکت انقلاب و اسلام گام برداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.