سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی پلیس به سیل زدگان در شهرستان‌های سیمرغ و میاندورود

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از امداد رسانی پلیس به سیل زدگان و ارائه خدمات به مردم در شهرستان‌های سیمرغ و میاندورود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران از مناطق شهری و روستایی این شهرستان که در چند روز گذشته به دلیل بارش شدید باران و وقوع سیلاب دچار آسیب و خسارت شدند، بازدید کرد.

وی افزود: با بارش شدید باران و برف، وقوع سیلاب، ریزش کوه و انسداد محور‌های ارتباطی در همان ساعات اولیه، ماموران پرتلاش انتظامی شهرستان‌های "ساری، میاندورود، سیمرغ و سوادکوه" در صحنه حاضر شدند و با همکاری دیگر سازمان‌های امدادی و خدماتی، امداد رسانی به شهروندان را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: بازگشایی محور‌های ارتباطی سوادکوه، امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف محور کیاسر- سمنان، حفظ نظم و امنیت در زمان وقوع بحران و حفظ اموال مردم، ارائه خدمات مردم یاری به ویژه در حوزه اسکان افراد گرفتار در سیلاب و انتقال آنان به مناطق امن از جمله اقدامات پلیس در بحران اخیر بوده است.

سرهنگ مفخمی از ارائه خدمات حمل و نقل در جهت انتقال اسباب و اثاثیه منازل شهروندان برای ترمیم و بازسازی در شهرستان سیمرغ خبر داد و افزود: پلیس از هیچ تلاشی برای کمک و امداد رسانی به شهروندان در سیل دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس از مردم برای مردم و در کنار مردم است، افزود: نیروی انتظامی نهادی مردمی و همواره برای امداد رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/آ

ارائه خدمات امدادی نیروی انتظامی در مناطق سیل زده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.