سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند کلاهبرداری ۵ میلیاردی در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی شرکت‌های بیمه در استان خبر داد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستان جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگوبا خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی که با اقدامات متقلبانه از شرکت‌های بیمه در سطح استان اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک و تشکیل پرونده‌های جعلی و صوری و تخذ خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای در سطح استان از سوی افرادی کلاهبردار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از شرکت‌های بیمه ای، کاراگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم اصلی این پرونده در یکی از شهرستان‌های مرکزی استان شدند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به زه انتسابی به ۲۲ فقره کلاهبرداری با همکاری همدستانشان به تعداد ۱۳ نفر اقرار کردند که این افراد نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ارزش ریالی کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه را بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهمان این پرونده با صدور حکم از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/آ

کلاهبرداران میلیاردی در دام پلیس مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.