سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت بالا و انحراف به چپ درنوروز امسال پیشتاز تصادفات شد

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت:از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون ۲۰ نفر بر اثر تصادقات کشته و ۱۰۰ نفر مجروح شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ  علی نجفی فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان امروز درحاشیه  سفر به ریگان در شرق استان گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته نسبت به پارسال تا کنون کاهش تصادفات را در جاده‌های استان داشته ایم، اما همین تعداد کشته وزخمی نیز نگران کننده است.

وی افزود: اغلب این تصادفات بر اثر سرعت زیاد ، انحراف به چپ ، خواب آلودگی و یاعدم توجه به جلو رخ داده است.

فرمانده پلیس راه شمال استان با اشاره به اجرای طرح تعطیلات نوروزی که از ۲۵ اسفند آغاز شده بیان کرد: نیرو‌های پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده‌های استان مشغول به خدمت رسانی به مسافران وگردشگران نوروزی هستند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: عمده تصادفات در جاده‌های یک طرفه ،سرعت بالا ودر جاد‌های دو طرفه انحراف به چپ خودرو‌ها می‌باشد که رانندگان در این زمینه  بایدتوجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بدون همکاری رانندگان وخانواد‌های آنها کاهش تصادفات را نخواهیم داشت  اظهارداشت: با توجه به شرایط آب وهوایی استان کرمان امسال حجم مسافرت‌ها به استان کرمان نسبت به سال قبل افزایش یافته است که این امر رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی را می‌طلبد.

سرهنگ نجفی یادآور شد: استفاده از کمر بند ایمنی در رانندگی بسیار الزامی می‌باشد و باتوجه به اینکه جاده ریگان به سمت ایرانشهر از محور‌های پر تردد استان می‌باشد رانندگان با رعایت مسائل ایمنی رانندگی کنند.

انتهای پیام/ح

شمار تصادفات درسه روز ابتدای نوروز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.