سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوی ناپایدار برروی استان اصفهان حاکم می شود

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:از امروز جو به سوی ناپایداری می‌رود و افزایش ابر خواهیم داشت.

حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به وضعیت امروز هوای استان، اظهار داشت: از امروز جو به سوی ناپایداری می‌رود و افزایش ابر خواهیم داشت.

وی افزود: در مناطقی از استان مثل شهرضا و دهاقان احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان با بیان اینکه از فردا بعد از ظهر، سامانه تقویت می‌شود، گفت: بارش از مناطق غربی آغاز می‌شود و به تدریج به سایر مناطق استان کشیده می‌شود.

وی ادامه داد: در مناطق جنوبی و غربی، بارش‌ها به صورت برف و باران است و بارش‌ها تا اوایل روز چهارشنبه در استان ادامه دارد. 
 
علی‌عسگریان تصریح کرد: از روز دوشنبه شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود و در این چند روز، بارش‌ها به صورت رگباری و توام با رعد و برق است.

وی با اشاره به روند افزایشی دما در این مدت، اظهار داشت: دما تا روز چهارشنبه روند افزایشی دارد، ولی بعد از آن سیر نزولی پیدا می‌کند.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان افزود: بیشینه امروز دمای هوای اصفهان ۱۸ درجه سانتیگراد و کمینه دمای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده به ۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وی بیان کرد: سردترین نقطه استان بویین میاندشت با دمای ۴ درجه زیر صفر و گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گزارش شده است. 
 
انتهای پیام/م 
 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.