سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد:

ورود بیش از چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به استان

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: چهار میلیون و ۹۱۱ هزار و ۲۹ نفر زائر و مسافر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال جدید وارد استان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی فروزان مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، یک درصد کاهش دارد.

وی با بیان اینکه ۳۶۳ هزار و ۹۶۰ نفر از این تعداد با حمل و نقل جاده‌ای و عمومی وارد استان شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۵/۹ درصد کاهش داشته است، افزود: ۱۴۶ هزار و ۶۳ نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲/۲ درصدی همراه بوده است. 
 
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به ورود ۷۶ هزار و ۹۳۸ نفر از طریق فرودگاه‌ها به استان و کاهش   ۱۷/۱ درصدی نسبت به سال گذشته، ادامه داد: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود به استان وارد شده اند هم چهار میلیون و ۳۲۴ هزار و ۶۸ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش سه درصدی مواجه بوده است. 
 
 

تشرف بیش از دو میلیون و 997 هزار نفر به مشهد مقدس



فروزان گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا دوم فروردین سال جاری دو میلیون و ۹۹۷ هزار و ۳۹۱ نفر وارد مشهد شده اند که در مقایسه با سال گذشته ۱/۹ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه ۲۶۳ هزار و ۷۳ نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده‌ای و عمومی وارد مشهد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۲/۶ درصد کاهش داشته است،  افزود: ۱۴۶ هزار و ۶۳ نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲/۲ درصدی همراه بوده است. 
 
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اشاره به  ورود ۷۶ هزار و ۷۵۹ نفر از طریق فرودگاه ها به مشهد و کاهش 17 درصدی این آمار در مقایسه با سال گذشته، ادامه داد:  زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روز‌های ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم دو میلیون و ۵۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر می‌باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد ۳/۱ درصدی مواجه بوده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
برچسب ها: استانداری ، نوروز98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.