سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل ترکمنستان بودیم/ با آمادگی بالا به دیدار عراق می‌رویم

سرمربی تیم ملی امید کشورمان گفت: با ارائه بازی خوب در دیدار با یمن، امیدواریم با آمادگی بالا به مصاف عراق برویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید کشورمان در نشست خبری بعد از بازی با ترکمنستان بیان کرد: بازی اول همیشه از سخت‌ترین مصاف‌ها به شمار می‌آید، اما ما کاملاً مسلط بر حریف بودیم و سزاوارانه به برتری رسیدیم.

وی ادامه داد: همچنین ما هیچ شناختی از حریف نداشتیم چرا که ترکمنستان کاملا در اردو‌های تمرینی، خود را از ما پنهان کرده بود؛ بنابراین بازیکنان ما برای پیروزی در ایران مصمم بودند، اما در ابتدای مسابقه برای به ثمر رساندن گل عصبی بودند. به هر حال در طول بازی یک ضربه ما به تیرک دروازه برخورد کرد و در مجموع ما بر کل بازی مسلط بودیم و درنهایت سزاوار این پیروزی بودیم.

کرانچار در ادامه گفت: البته حریف با به ثمر رساندن گل سعی داشت تا نبض بازی را بر عهده بگیرد، اما با تعویض‌های خوب و به موقع اجازه این اتفاق را ندادیم. با گل سومی که به ثمر رسانیم حریف عملا بازنده شد و چیزی برای ارائه نداشت.

او ادامه داد: در بازی دوم ما مقابل یمن بازی برای بازیکنان راحت‌تر خواهد بود چرا که فشاری که در بازی اول روی میزبان هست در این مصاف دیده نخواهد شد. البته قصد داریم به بازیکنانان و مصدومان استراحت دهیم و به اندازه کافی جایگزین نیز داریم و امیدوارم در نهایت با آمادگی بالا به مصاف با بازی فینال مان مقابل عراق برویم. با این حال خوشحالم گام اول را محکم برداشتیم.

سرمربی تیم ملی امید ایران در مورد تفاوت این دوره از مسابقات با رقابت‌های پیشین گفت: بنده از دوره‌های پیشین اطلاعاتی ندارم، چون نظارتی نداشتم جز اینکه می‌دانم نفرات با کیفیتی داشتند. اما در تیم ملی این دوره زیر ما بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود زیاد موفق به انجام بازی نمی‌شوند. بنابرین ما ظرف یک هفته کار سختی به لحاظ آماده سازی داشتیم. البته به برخی بازیکنان استراحت دادیم تا در بازی‌های پیش رو به کار گرفته شوند که علت این مصدومیت‌ها و گرفتگی‌های عضلانی نیز همین عدم تداوم انجام بازی در تیم‌هایشان است.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه‌ها و فیلم

کرانچار: برای صدرنشینی می‌جنگیم

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید در سال ٩٧


انتهای پیام/

اظهارات کرانچار پس از دیدار برابر ترکمنستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.