سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور

مدیر اردوگاه های میثاق با شهدا آبادان و شهیده فرهانیان بر ادامه خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور در شهرستان آبادان تاکید کرد.

سید علی نوری مدیر اردوگاه‌های میثاق با شهدا آبادان و شهیده فرهانیان درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: مجتمع اردویی میثاق و فرهانیان دارای ۱۲۲ سوئیت مجزا و خوابگاه با ظرفیت ۱۳۰۷ در روز را دارد که در صورت لزوم قابلیت اسکان ۲۰۰۰ نفر در این اردوگاه فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود:اردوگاه میثاق دارای آشپزخانه صنعتی و مجهز است و روزانه ۲۵۰۰ وعده غذا در این اردوگاه صرف می‌شود که کاروان‌های راهیان نور می‌توانند از خدمات این آشپزخانه صنعتی بهره‌مند شود.

مدیر اردوگاه‌های میثاق با شهدا آبادان و شهیده فرهانیان ادامه داد: اردوگاه میثاق دارای دو دستگاه حمام مجزا و ظرفیت بیست چشمه دوش را دارد که کاروان‌ها نیز می‌توانند در صورت لزوم از آن استفاده نمایند و خدمات آن بهره‌مند شوند.

سید علی نوری در ادامه به اهمیت فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در اردوگاه‌های میثاق و شهید فرهانیان فضاسازی مناسبی صورت گرفته است و با جانمایی بنر‌هایی از شهدا در سرتاسر اردوگاه توانسته ایم سیره این عزیزان را به بازدیدکنندگان معرفی نماییم.

وی در ادامه افزود: روحانی مستقر در مجموعه علاوه بر برگزاری نماز جماعت سوالات دینی عزیزان زائر را نیز بعد از اقامه نماز پاسخ می‌دهد.

مدیر مجتمع اردویی میثاق و شهید برهانیان گفت: در ایام نوروز ۲۵ نفر از همکاران ما به صورت کاملاً داوطلبانه در قالب خادمین زائرین نور در مجتمع حضور دارند و در آشپزخانه، نظافت مجتمع، فضاسازی به میهمانان عزیز خدمت رسانی می‌کنند.

نوری افزود: اردوگاه میثاق پذیرای کلیه کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب است و مدیران کاروان‌ها با تماس با شماره تلفن (۱-۵۳۳۶۳۲۰۰-۰۶۱) نسبت به هماهنگی جهت حضور در این مجتمع اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د

ظرفیت اسکان ۲ هزار زائر راهیان نور در اردوگاه فرهنگی-تربیتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.