سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ کشته درتصادفات رانندگی استان کرمان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در یک روز اخیر۱۶ نفر در استان فوت کردند که از این تعداد ۵ نفر بر اثر تصادف و ۱۱ نفر به دلایل دیگر جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد صابری رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان آماری از سلامت استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷:۳۰ دیروز تا صبح امروز گفت: در این ۲۴ ساعت ۵ نفر بر اثر تصادف و ۱۱ نفر در اثر عوامل دیگر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه ۹۴ نفر مصدوم تصادفی و ۱۷۶ نفر بیمار غیر تصادفی به وسیله اورژانس به بیمارستان های استان منتقل شدند، افزود: ۱۷ نفری که بر اثر تصادف مصدوم شده بودند و ۱۰۱ بیمار غیر تصادفی در محل  سانحه درمان شدند.

صابری از ۱۶۵ مورد تولد طی این ۲۴ ساعت در استان خبر داد و بیان داشت: ۲۹۵ نفر به کمپ های سلامت نوروزی مراجعه و از خدمات بهره برده اند.

وی با بیان اینکه ۶۴ مورد بازدید از بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و ۴۹ مورد بازدید از حوزه غذا و دارو صورت گرفته است، گفت: ۴۵۷ مورد بازدید بهداشتی نیز صورت گرفته است که در این بازدیدها ۳۳۴ کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۲ مرکز متخلف تعطیل شده است.

انتهای پیام/ح

۵ کشته در رانندگی های خطرساز در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.